Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
UWAGA: Warunkiem koniecznym do złożenia wniosku do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu poniedziałek -piątek 7.30 - 15.30, sekretariat I piętro, Samborzec 43 na następujących nośnikach danych:
a. Dyskietka 1,44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to: a. DOC, RTF b. XLS c. CSV d. TXT e. GIF, TIF, BMP, JPG f. PDF g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
ADRES SKRZYNKI ePUAP:
/8530fnabpw/skrytka - Skrzynka podawcza (Wnioski, skargi, zapytania do urzędu)
Liczba odwiedzin : | 466 |
Podmiot udostępniający informację : | Urząd Gminy w Samborcu |
Osoba wprowadzająca informację : | Katarzyna Zych-Siwek |
Osoba odpowiedzialna za informację : | Katarzyna Zych-Siwek |
Czas wytworzenia: | 2008-09-24 00:00:00 |
Czas publikacji: | 2008-09-24 00:00:00 |
Data przeniesienia do archiwum: | 2014-08-11 |